2012年7月17日星期二

disappointed_ =3=


bolehkah saya tulis dalam bahasa melayu?
kali pertama saya oh~ haha!!!
tak tau ymei dan darling yang tinggal di singapura faham apa saya cakap kah xD
tak tau apa kritikan terhadap saya yang akan diberi oleh mira = =+

tak tau kenapa google translate amat pelik =3=

kenapa saya buat macam ini leh?
kerana terdapat seorang yang bodoh berasa merangsang
aiyo!!! kenapa saya mahu ambil masa yang amat lama menulis karangan
saya ialah orang yang terakhir menghantar kerja sekolah ini kepada cikgu
menyebabkan cikgu hanya tunggu saya seorang sahaja untuk menghabiskan kerja ini dalam kelas T^T
kecewa kepada saya sendiri, tapi saya tidak akan putus asa!!
rasa saya mahu mencabar dan menguasai tiga bahasa utama di negara ini
bolehkan matlamat saya tercapai?
alamak!!! saya lupa buat nota bahasa melayu!!
jika mau hantar, saya susah lol  =0=

越写越奇怪
先放弃一下好了

虽然我不是鱼,但至少我是活の
我要休息片刻再力争上游 xD

突然想起我没有很明确の目标耶
不懂以后想投入金融或银行业,还是广播界???
都是我の兴趣,不知如何做出抉择 /.\
anyway,两方都先维持着吧
摸索不到の未来啊~~~


看到此新闻有把我吓到
是否属实呢???
以上三种品牌我只认识dove
我之前还很敬拜dove勒,因为dove产品真の很好用,而且还挺贵一下
给我の印象就是半个名牌产品
唉~活在科技当下,就是要以生命来换取舒适


yohoo~ T-ara の演唱会耶!!!
而且还是在马来西亚
这消息“kin” の吗???
就算是真の,我也八成去不了 = =+
好想听现场版の roly poly , day by day
最期待の还是她们の舞蹈   >.<'''

enough la, wanna to do note
ps: 1 malaysia kah? xD

hello everyone~
before you leave, please help me to click nuffnang ho
your support is my power =)
bye bye everyone
hope you have a nice day   


0 сοmmεиτ:

发表评论