2010年10月24日星期日

杂乱

今天是新学记面试啊
很早就要起床了
可怜的弟弟也要和我一样
今早果然有点迟了
看着离我不远的巴士过了
【暗捶】


坐在报到处的我
傻傻的
感觉自己讲的东西会得罪人耶~~~
嘻嘻~我和宝仪最早收工^^
进去看一下场面
看到依恩好像很无助
就走过去帮忙
我彻彻底底对依恩改观
他真的很让我大开眼界


我们就口沫横飞讲了一大堆
好不容易才让他们高抬“金口”
感觉有点做错事了
立刻收敛一点


原来。。。恶人并不好当


begin use english la
don't know want to write what @@
very hungry this afternoon
wait my lunch time very suffering
go to eat lunch with my xueji frens
6 person sit at 1 small small table = =
then back home with bas
i want to walk to bas station alone
this evening so shine lol


OMG
when i on the bas
i see my 24th senior(xueji)
he talk many thing to me
i feel a little speechless
我和恐龙sms,在巴士竟和他的敌人谈天
so sweat= =


very tired today
when i arrived home
my mother begin to scold me
i feel this peolple very annoying la~


hehe~今天认识了几位挺有趣的人


*****teh teh*****

0 сοmmεиτ:

发表评论